walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D

Wednesday, 6 November 2013

Tidur

I sudah ngantuk.
Everyday ngantuk, everytime ngantuk.
Tak pernah aku sia siakan waktu lapang aku dengan membuta.

 Tidur macamni pun cool jugak.

Ke nak macamni eh. Lagi ohsem nampaknya.

Macam cerita hantu pulak aku tengok dah.
Nextt

Maybe ni yang paling mudah dan aman.
Terus RIP barangkali.
Tak payah nak tidur lagi.

Moral of the story, hargailah waktu malam anda untuk tidur.
Sebelum terlambat. kbye

Wordless Wednesday #!@$

Ada lagi ke benda alah ni =.=


Sepatutnya wordless tapi aku peduli apa. 
Aku tak kira, aku nak tulis jugak.
I dunno why aku rasa aku macam ada kat tengah timbunan tu.
Maybe aku terlalu ngantuk + lapar kot.
K dah settle, bye semua.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...