walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Monday 23 May 2011

tanah runtuh :'(

hmm , takziah pada mangsa tanah runtuh .
al fatihah
rumah anak-anak yatim dan anak-anak hidayah madrasah Al-Taqwa .
tanah runtuh nie kat hulu Langat .
alaa , kt tv bnyak kuar psal cte laa derr .
aku mlas nk cte awal kt blog .
sbb aku nk tggu cte abes dlu .
kn mangse terakhir tuh die ade spupu jgak yg duduk kt sne kan ?
sbnye cmnie cte , jiran aku nie anta ank die 2 org kt sne .
n akak die pn anta sorg ank kt situ .
dorg nie dduk sekampung nan aku sbnye .
kt tv ade kuar mke pompan nie nan laki die jela memanjang .
aku pun taktau pulak yg die ade anta ank die kt situ .
aku nie mne laa kuar uma .
aku tak knal laa jiran aku .
tp yg aku dngr ayh aku cte lbey krg cmtu laa .
2 yg mninggl tu spupu .
arinie kt ruma arwah ade buat kenduri .
p/s jgn caye cite aq 100% .
aku pn tak sure tp yg pasti kami mmg sekampung .
kampung jenderam hilir dengkil .
btol , tak tipu .

Mangsa tanah runtuh hulu langat

Mangsa tanah runtuh hulu langat

TANAH RUNTUH / HULU LANGAT

TANAH RUNTUH / HULU LANGAT

TANAH RUNTUH

TANAH RUNTUH

TANAH RUNTUH / HULU LANGAT

TANAH RUNTUH / LEMBAH AZWIN

TANAH RUNTUH / LEMBAH AZWIN

TANAH RUNTUH / LEMBAH AZWIN

TANAH RUNTUH / HULU LANGAT

MANGSA TANAH RUNTUH  RUMAH YATIM BATU 14 ULU  LANGAT


SULTAN Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah memberi sumbangan kepada mangsa tanah runtuh di Hulu Langat , Mohd Kahirul Anuar, 9, di Hospital Ampang, hari ini. Turut hadir, isteri Timbalan Perdana Menteri, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman (kanan) dan Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (tengah). - Foto BERNAMA




gmbar aku copy je dri encik google :DD
sayangg google .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...