walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Wednesday 8 June 2011

mimpi apakah ini ?

smlam ke bila nta aku mimpi .
aku pn da lupe bile .
tp yg pntg bru lg laa .
aku nk tulis kt cnie tp tenet kne ptong kn .
arinie bru nk tulis .
mmpi nieh aku taktau aku suke ke bnci .
sbb aku rse bnde nieh cm real gile .
aku bgn tdo bsah bju berpeluh .
time tuh aku mmpi aku bwak lori ais .
mmg mnggelabah giler .
plus plus aku excited nk wt signal msok kiri .
kn kne gerak kn bnde tpi setering tuh .
*mmg batak kjap
pastuh aku msok kiri sbb nk pegi skola .
begayo pegi skola bwak lori
tgok kne than nan pak guard .
pastu aku pnjam fixie dye .
cewaaah . nmpk beno menipu .

akulah  : wengg !! wengggg . bnyi bskal aku .
                        deyy thambi , cpat jlan laa .
          org da lmbt nieh .
unknown : kau jlan lah kt tepi . smbil mke tnduk .
akulah  : bilaaa larut malam .. suasana sepi ..
boomm ! kabaaboooom !!
akulah  : opocot . asl nieh ? rpenye aku lggar bskal die -.-'
                      woi , jlan tepi siket laa . 
unknown : hmm , yelaah . tegolek tepi jlan ngn bskal capukk die .

tuh laa permulaan mmpi aku .
aku dgn muke poyoss n bit gedikk parking bskal .

unknown : arghhh ! kaki aku . lebih krg cmtula .
akulah  : dgn mke x bersalah aku lari kt dye . kenape ? mne sakit ?
unknown : bg beg die kt aku . 
akulah  : asl beg kau sme ngn aku ? mne bole laaa !
unknown : pgang jap beg nieh . smbil drah byk kt kepale die .
akulah  : haa ! tolonggg . weh aku mintak maaf . aku x sengaje .
          aku jnji aku tak buat lg . tolonggg !
unknown : ish ! diamlaa . 
akulah  : meh aku bawak ko pegi klinik ekh . aku tak tipu .
          jom laa . aku mintak maaf . smbil menngis . HAHAH *gedik jep
unknown : hmm , jum lah . hlur tgn kt aku .
akulah  : aku pn smbut laa tgn die dgn sdikit mengade + gedik .

amacam ? oke tak mmpi aku .
tak habis lg nieh .
skrg nie aku scene aku bwak dye g klinik kt mne nta .
kteorg jlan kaki jep , lori ais mne hilang nta .

otw g klinik
akulah  : dngn cahaye kerabunan mte aku pndg mte si unknown .
                         weh , mke aku pelik ke ? 
unknown : hmm , taklah . 
akulah  : aku cuak lah . tkot tgok drah kau .
unknown : aku oke . dah jgn nangis , kesat air mte kau tuh .
          meluat aku tgok org nangis tetibe .
akulah  : yelah !
unknown : jom lintas .
akulah  : oke oke . kiri kanan kiri . jom kite melintas !!
unknown : cpt laa jlan , kpale aku skit nieh .
akulah  : weh , spe nme kau ? 
*cakap sensorg upenye =='
smbil menangis . weehh , jgn tgglkn aku ! aku jnji tak buat lg .

aku tak taulah asl aku gedik gile dlm mmpi bodo nieh .
scene trakhir .

akulah  : ekh ! hp spe nieh ?
          wooaahh . cntiknye hp .
smbil mnggodam hp tuh aku TERperasan kt wallpaper hp tuh ade pic orangile .
sumpah nk menangis bebetol ! nie bkn nangis gedik tuh .
aku crik dye kt sekeliling dah takde org lnsg !

hmm , pnjgkn mmpi buduss aku nieh .
mstila pnjg , dri 10pg smpai 3ptg tau !
hmm , to unknown .
aku nk sngt jmpe kau .
sumpah weh aku ckp , mmg aku rndu kau !
mmg aku tgglkn kau tp tuh je yg terbaik utk kite .
cewaaah , bermadah pulak aku .
okebai .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...