walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Tuesday 20 September 2011

raya dah jadi :)

hmm, tarikh tak ingt.
act aku sniri da lpe bile aku pegi raye ngan geng pkwe aina tuh.
sbb dah lame sngt, skrg bru nk post.
kesian deh luu ~
mule-2 pegi ruma inas, pastu pkwe aina call kate da smpai.
sumenye gerak pegi ruma aina, tak sngke byak sngt moto.
ade 9 kod kalau tak silap.
sume laky jea, sgan aku.
pegi ruma aina, aku yg lyan dorg sbb aina,tira and fhatin sdg mekap.
aku nie kn tak suke mekap bgai, aku la yg layan dorg.
kfine, helmet aku hilang :'(


geng pkwe aina nga mnyantap
yg bajet ayu aku, yg lawo tu tira :D
tgn cm bini hulk nie pun aku

okayy, pegi ruma eiqa aku trpkse bonceng pkwe aina.
sorry na, tp ak dduk jarak 1 meter nan dea kod.
smpai ruma eiqa, skali lg aku jdi tuan rumah :D
sbb eiqa sgan, dea pegi pkai tdung bgai.
aku yg bwak air kt luar, eceh.
gile glamor siall.
tira, aina, aku
akula, bpe kali nak cakap?
sorry ade 2 makhluk Allah kt tepi tuh xD


pastu, hantar pkwe aina n de geng pegi ruma syuhaida.
kteorg pegi ruma inas ;)
woaah, ade mee kari derr. kau hado?
tgok nie pic yg di-snap oleh inas sueraya sndiri
chantek kan?
kalo ade aku, smue gmbo automatik jd chantek.
aku lah tu yg cm tiang wanie pink mngancam.


then, pegi ruma kurie.
alaaa, dkat jea pun.
ade mukhriz, mke due bijik cm kurie.
mate sepet -.-
non edit, sumeorg tau la kau tak edit --'
aina n fhatin melebar sayap jap.
duet raye rm4 wooo~


.pegi ruma aku.
takde cite pape.
bosan kan?


pergi ruma sofea pulak.
happy kemain lg aku.
smpai tros jea posing, eceh.
tadaaaa~
lpas mkn nasi ayam, smpat lg snap pic *.*v


pastu pegi ruma alyana pulak.
dpt duet raye rm5, wewiitt.
semad kan?
tak edit derr, kami pkai kuase laser mahal al laa.
habeh xD


pegi ruma kak shra.
sgan nk msok, rmai org.
tggu tira n fhatin dtg.
pastu mkn, amek gmbo.
tira n adik aina.


pastu balik ruma kne mara sbb helmet hilang.

sedih kan cite aku?
babai



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...