walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Wednesday 12 October 2011

mencari alasan

selalunye org kte org malas mncri alasan,
org rjin mncari jlan.
cmtu laa kodd.

ape pnye post daaa.
starting tetibe jea, takde pmbukaan.

Assalamualaikum and selamat sejahtera :')
pada hari yg indah lg bhgia ini sy ingin menyampai cerita sy yg bertajuk mencari 100 alasan.
okok, formal gilerr.

pg td klas kteorg kne serbu dngn guru kelas time BI.
mmg rmai yg dduk ikot suke sbb ikt keselesaan msing-2 kan?
gru kelas yg dtg mnyerbu trus mngamuk di hdpan kelas.
aku hnye mmpu mengamati stiap kata yg kluar dri mulutnye.

sian time ckgu tuh ajar, 10 classmate aku kne berdiri ats krusi smbil buat huraian BM.
susa kodd, lapiknye tgn shje.
aku pn rse bersalah gk mmbe aku kne brdiri ats krusi sbb dduk sblah aku men-discuss keje BI.
Adehh -__________-'
ckgu sruh cari stiap org 10 alasan knp tak ske dduk tmpat yg ckgu tetapkn.
stiap plajar tak bole sme alasannye >.<
 jd kne ade 100 jawapan berbeze utk kelas aku.
aku kne tlong sbb aku pling bnci denga org membebel.

dahlaa telinge aku bru okay, nt pekak pulak :'(
so, spe yg sudi bntu bg laa jwapannye.
mohon sngt-2!
tgok, Naomi pn ngntok pkir alasannye >.<

Err, acane pn aku taktau.
wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...