walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Wednesday 2 November 2011

Durian runtuh

Assalamualaikum pembuka bicara :D
HAHAH, bile sebut durian runtuh aku membe aku Firas.

mse aku darjah 4 ke darjah 5 time teacher rohaya ajar kmi BI.
HAHAH, ade gmba org jual durian byak gler.
pstu dea tnye 'teacher durian runtuh bhse omputeh ape?
ckgu aku pn ckp 'haish, durian runtuh tu lain laa, yg hang dok merapu durian runtuh tuh psai pa?
mmg aku gelak habis-2san.
skrg teacher rohaya dah tak ajar SK Jenderam Hilir lg.
Firas pn dah skola lain :/

HAHAH, td aku bru mkn durian dngn ayah aku.
sdap woo, jgn jeles.
aku pn tekejot msok ruma dah bau emas nieh.
tgok kt dapo dah adee duriaan :D
aku mkn 4 jea. sbb aku dah kenyang laa.
yg bg nenek sblah ruma aku bg.
nme dea aku taktau, tp aku pggil nenek jea.
tu laa huntungnye dduk kwsan kampung ;p
kau hengat kt bandar ade ke org nk bg durian cmtu jeaa?
tak hadoo.
 okaylaaa bye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...