walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Monday 26 December 2011

Hang out again

Okayy, ni la semua ahli kariah yg join ^^Y
Cariklah aku.
Aku yang paling simple gilo kat situ.
Aku sorang yang still sekolah kat dalam gambar tu.


Okayy, ni la empunya camera.
Dia tak gtau awal2 bawa camera.
Kalau tak, memang banyak gambar aku snap :]
Yang ni aku snap.
Kat kedai tudung jalan tunku abdul rahman.

Nie time makan.
Dah la aku makan sebelah abang kelantan ni.
Asyik membahan je -,- 
Nta siapa aku pun taktau.
Aku menyampah betul.
Bila gambar aku mesti gambar tak lawa.
Penat aku snap pic korang2 kiut je semua.
Time aku .____.

Okayy, dah sampai rumah hampir pukol 12.
Kaki sakit tahap dewa.
Esoknya aku pergi kenduri pakai crocs je -.-
Senang sikit, tak sakit.

Ada banyak lagi gambar ekceli, tapi tenet laju.
Malehla nak upload :)
Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...