walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Tuesday 26 April 2011

bola tampar & si gatal

arinie mcm biase , aku ade kelas pndidikan jasmani .
alaa , yg sukan kt pdang tu laa .
bdak cine sume da maen bdminton .
*x ajak aku pun !
bdak india mmg ske wt hal sndri ble pj nie .
aku pn xtau knp .
ckgu bg 2 plihan bola tmpar atau bola kranjang .
aku da pnh maen bola kranjang smpai brdarah mulot aku .
*x mkn 2 hari tawuk !
so , aku pilih bola tmpar .

suda insaf taknak maen ag .

ni laa yg aku maen td .

besh gilak kami maen tadi .
yg ade tak rmai sngt .
p still besh .

asl bola tuh msok ke semak je mst aku yg kne kutip .
yelaa , dorg wt bodo .
aku nie mlas nk bsing kutip jewlaa .
 dlm bas ,aku prsan tgn aku gtal gtal .
wane merah jep .


aku td tak wt pape pn .
just mndy n gtal tuh da krg siket .
lme lme ilang laa gtal tgn aku tuh .

*sory x ltak pic sbnar sbb kt skola tak bole bawa hp/kamera .

okebai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...