walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Monday 25 April 2011

kanak kanak milo punye keje :D

ekceli , bnde alah nie bkn sesaje kmi buat :D
tp utk exam seni ujian bulana 1 (UB1) .
heheh . nie laa hsil kami berempat .

kite mule dngn kwan aku dri tadika nie .
namenye aina farzana .
kad dia buat utk birthday aku . ngee .

nie mke dpn kad die .

page kedue .

nie dalamnye .
kasi besa punyaa . hahah .


seterusnya , kite tgok kad athira shahira pulak .
*tira yg tengah oke .

mke dpn kad
kad nie utk JB

bahagian dalam
chantekkan !

next , kad alyana fatini
kad nie utk aina .
mke dpn kad

bhgian dalam

semad jgak !

last skali , aku nk jugak .
name aku nurizzati zain .
nie laa mke poyo aku
kad nie aku wt utk aina .

mke dpan .

bhgian dlam
ngee . sume wajib kte cantek .
tade plihan .

kesemue kad 
okebai



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...