walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Monday 13 June 2011

mimpiku menjadi kenyataan ! hooooray .

 nak tau tak ?
heheh . aku mmg da 2-3 kali mimpi memandu .
jgn risau . mimpi drive kete pena , moto tak pena . lori pun penah .
Ngee . bile aku cite kat sesape aku mmpi aku pndai drive ,
mst dorg gelakk .
aritu , knci kete dlm poket suar aku .
time tu nk g uma atok aku .
alaa , dkat jep . 2-3 km jep . tp naek kete .
mase tu sume nga bz agkt bju laa , pkai kasut laa , angkt brang laa .
aku jep yg terpinge kt tepi kete .
pstu akak aku dtg .

aku : weh , cmne nk start kete ? aku dah lupelaa .
dia : alaa , sng jo . ko psing kn knci da start .
aku : btol nie ? aku nga gabra nieh .
dia : nk sng sket ko tkan minyak siket .
aku : minyak yg mne satu ? kete tu auto so , ade due je kt kaki tu .
dia : yg kcik tu laa .
aku : laa , yeke . bru aku tau .
brrooom !
aku : heheh , aku da start kete . ekceli bkn cmtu bnyik nye .
adik : kau nk bwak kete ke ?
aku : yelaa . asl kau tak caye ? 
adik : kau ade lesen ke ? bkn yana n kela je ke ade .
aku :diamla kau . 

aku dngn berlagak pro grakkn gear kot nmenye .
aslnye kat P (parking) ke R (reverse) . kalo tak silap akulaa .
aku ingt kn kalo aku gerakkn kete tak mengundur selagi aku tak tkan mnyak .
rupenye mengundur .
aku dgn glabahnye tolak bnde alah R ke P balik .
adik aku da tekejot .
aku lg laaa .
aku pun kluar kete , aku membebel ntah ape ntah .
ayh aku blur , aku ckp td kete undur .

ayah : kau nie pon , nk bwak kete tak tau tak payah nk bawak laa .
aku : bialaa , sng nk ronde 1 kmpg . Hee .
ayah : liyana kau pegi trik hand break .

HAHAH , walaupun dpt undur beberape cm , aku bngge !
cewaaaah , nie bru kete auto da mnglabah .
blom manual ag .
kehkehkeh .
k laa , esok da start skola .
aku nk tido . skrg da pkol 1.30 pg .
okebai ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...