walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Friday 24 June 2011

apakah akan terjadi esok ?

esok mak aku dtg skola adk aku pastu dtg skola aku amek report card .
heheh , aku xtau laa ape keputusan aku .
yelaa , aku nie pun mngukur bju di badan sndri .
aku tau laa kemampuan diri aku nie cmne .
mmg Peperiksaan Pertengahan Tahun (PPT) nie susa sket .
sbb soalan selaras 1 sepang .
adehh , yg laen aku takde laa nk komen byak .
yg aku mara nieh , paper sejarah aku nieh haa .
terok bkn maen .
tp naseb baek tak gagal .
kalo tak mati aku .
da laa time thn aku spm sejarah n bm wajib lulus .
sejarah aku 45% jea!
aku pn tekejot , nsb baek tak terberak kt dpn klas mse amek paper nieh kt ckgu .
aku rse soalan tak susa mne pun .
tp yelaa kn aku jwab secara umum , bkn secare terperinci .
yelaa , aku nie pemalas bace bku .
usik bku pn kt skola , blek uma bia jea bku jd jeruk dlm beg .
bace buku pn bile 5 mnit ag exam nk start .
HAHAH , biase bro .
nie bkn biase tp luarbiase .
huarhuarhhuarh !


_______________________________________________
tettttt!
idea hilang sbntar .
si liyana dtg kacau aku menulis .
pntang aku mnulis org bace .
hee . menyirap menyirap .
oke lettew . smpai snie jelaa .
nga sdap nak melantak nugget hasil gorengan liyana jugak .
Ngee . okebai 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...