walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Friday 24 June 2011

mood jiwang gedik !

aku nga sesedap menulis post bru td .
tp kn ade gangguan sbntar kn .
nie laa , aku nk mood sedeh kejap .
dah lame aku tak sedeh , yelakan hepy jea selalu .
untonglaaa ade org sayangg!
menyampah aku dengar ayt tuh .
tp tiap ari aku dengar .
nak belonbelon ! 
weh pkwe aku , kalo esok pg aku bgon takde belon kat katil aku , kite ptus hbgan !
huarhhhuaarhh ! 

_______________________________________________________


okayokay , kite berbalik pada topik asal kite .
cmne aku nk ckp .
ex dea still syg kt dea ag .
tp kn aku ngan dea skrg .
takkan dea nk kacau line .
aku rase tak sedap laa cmnie .
aku pn pena rase cm ex dea tuh jugak .
ckoplaa aku jea rase , org laen takmao rase k .
ce'eh , godik laa aku .
haa , bialaa aku nk gedik .
aku mmg gedik pn .
okaystop ~!
haa , tp dea tanak .
aku pakse , dea pn pkse aku .
da tuh k laa aku nk smbg mkn nugget .
nyumm nyumm !
hahaha :DD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...