walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D

Wednesday, 29 June 2011

tiada kata nak diluahkan :'(

haish ! esok pagi pukol 10 da bertolak dah .
dah laa aku terpacak depan skola pukol 7 lebih -.-'
adehh , dengan beg aku yg bnyak sngt .
mklomlaa jarang pegi kem luar skola .
aku bawak beg galas satu , satu lagi beg yg boleh pegang .
tp aku terlupe , kasut aku nk humban mne ?
nak jea aku ikat sangkot kat leher .
tp nt malu laa pulak .
dah laa bdak laki inform pkol 10 mlam lebih krg cmtulah .
aku pun mngglabah kemas brang .
dah lah hp aku berkali kali bnyik .
rse nk baling kt dinding jea .
tp tak bole , hp dea bg tuh . Hee
dah laa aku bz carik bju laa seluar laa .
baru aku sedar kucing aku hilang :'(
aku taktau nk ckp cmne lg dah .
dah laa dea sayang aku lebih .
cewaah , aku memaen jelaa .
dea syg semue org sama rata okayy ?
HAHAH , mngkin dea jeles kodd .
atau dea marah aku syg kn budakbudak kt uma nieh .

pulanglah puteh .
pulanglah sebelum ku runaway
aku menanti kamu everyday 
aku menunggu dari monday, tuesday, wednesday, thursday
p/s : friday takde sbb rabecca black dah ambil .

kepade kcing ku syg jgn lpe jlan blik ruma oke ?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...