walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Sunday 3 July 2011

KEM USAHAWAN MUDA sesi-2

- balik sudah -
perhhh , sumpah pnat sngt ~!
tp mmg best , terbaekk .
dpat knal rmai kwn dri skola laen .
yg pntg , dpt pengalaman baru !
kmi kt sne ade 18 skolah sluruh selangor .
aku dri skola dengkil sepang .
setiap skolah mmg kne anta 8 org wakil .
kan aku ade cite kat post sblm nieh yg aku pegi kem .
nie laa kem nye .
smpai kt sne kmi daftar msok tros bhgikn blik .
kmi dduk kt hotel or hostel tabung haji kelana jaya .
mmg superb ah blik tuh .
stiap blik ad 6 org .
blik aku 2 org skola batang kali .
2 org skola pengkalan permatang .
2 org lg aku n alyana dri smk dengkil .

____________________________________________

tettt , kmi kt sne ad byk aktiviti nk cite mmg pnjg lebar laa nmpaknye .
kmi kt sne 3 hari 2 mlam jea :'(
mmg rse skjap sngt .
hari first mmg kmi sume malumalu .
ari kedue bru nk berkenalan .
ari ketige da balik .
tp nsb baek kmi smpat ag add kt facebook ;)
Hee . aku nk add seramai yg boleh .
aku dri group 6
aku pkai bju kuning .
nie time iklankan produk .
mmg terbaekk la .

yg pkai bju oren tu dri skola sg buloh .
yg tengah tu datuh seri kami semua !

abg fasi :)

group laen pnye produk
deejayy group 8

aku n alyana
sharifah n aku kat tasik crik pelanggan
dpn PKNS shah alam
pelanggan pertame ! xD
HEHEH , goz n shamirul :D
psngan bru nk naik.
tggu lif -.-'
pelanggan terakhir 
pee/ass : pemborong semue barang
happy tugasan dah siap
kfine , kami lagi =='
bahagie !
antare group lain
GROUP 4
menikmati ice cream free :)
mke sedih :(

dengan abg fasi n sebelah datuk seri
kak opie ;)
hot couple 
kasya n adah
hisyam.ayeez.aku
otw nk g PKNS.SACC shah alam
4 bas tawuk!
cm biase .
sblm balik
aku.alyana.shafiq



- ALL GANG -
rindu semue !
:')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...