walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D

Saturday, 1 October 2011

AKU DAH TAK PEKAK !

hooooorayy!
HAHAH, dah 2 mnggu telinge aku belah kanan pekak.
puncanya aritu telinge tu gatal, aku korek laa pkai cotton bud.
pastu teros pekak, sedih kan?
2 hari lpas tu, aku pegi klinik laa.
doktor tu gelakkan aku -.-
hampeh, nseb baik kau hensem.
dea kte ade darah beku myb sbb aku ganas sgt agaknye --'
aku dgn smngt mkan sume ubat tuh.
dah habes tp tak elok lg.
lagi sedih kan?
bile org call aku pkai telinge kiri, pelik je.
smalam aku ponteng, aku pegi KPJ ngan ayah aku.
doktor pkar ade isnin smpai jumaat je.
aku jmpe doktor tuh, dea oprate aku.
tp aku tak rse cm oprate pn -.-
dea intai telinge aku, dea msokkn air dea amek cm vacuum tu sembor telinge aku.
sjuk smpai dlm mte bole rase.
skitnye tuhan je yg tau.
nk jerit sgan pulak >.<
da cm 10 mnit tu, dea sruh aku bgn.
dea tnye pekak lg ke?
aku gelak jelaa.
tp bising sgt aku dengar.
dlm kete ak tak than denga bunyi moto lalu lg-2 lori.
haa, cmtu jelaa citenye .

2 comments:

  1. ish2 smpai cmtu skli dik.. hee..
    alhamdulilah dah xde ape2.. lain kali ht2 k... huhu

    ReplyDelete
  2. Heheh, rakus sngt korek telinge smpai pekak.
    btw, terima kasih kak :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...