walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Sunday 9 October 2011

malam yg sunyi lagi sepi

Hyehye semua.
malam nie aku rse cm da lewat je, bru pukol 11 kod.
malam masih muda :3
aku yg lapa pn mkn laa nasi laok kari daging.
Fuhh, sdap kemain lg.
dah mkn aku pn wt cm biase, on fesbuk.
akak aku da ngntok tutop lmpu.
perhhh, seram derr.
tp takpe, blog kn ade.
kan, kan?

nga bosan-2 tetibe sorg yg amat memahami kebosanan aku bg link YT.
aku yg sememangnya bosan pn klik laa.
Oooohh, doraemon episod last.
da tau lme dah video nieh.
malas laa tgok, da laa bhse mat salleh.
lme lg tuh.
tp sbb aku bosan, aku tengok laa.
aku tgok, best jugak video nieh.
smpai satu tahap aku nangis, huahuahuaaaa :'(
sumpah sedih laa.


tengoklah selagi berkesempatan :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...