walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D

Saturday, 8 October 2011

wireless mouse :'(

haish, aku tak paham lah.
mouse kat ruma aku cpat rosak.
tak kisah laa mouse jenis ape.
skit jea hati.
mouse yg biase nieh slalu sangkut-2, aku taktau asl.
aku nie jenis suke pkai mouse sbb bole smbil baring :')

skrg kan da rmai pkai mouse wireless,
ayah aku pn belikan satu utk aku.
sebulan cmtu da rosak.
tempat bateri da punah.

sorry laa, aku takde camera.
aku pkai webcam nie jea senang.
ayh aku beli RM45 kalo tak silap.
mungkin sbb harge dea rosak kodd -.-
tp bg aku tu dah mahal.

td sebab takot ayh aku mara,
aku pegi tesco putra nilai beli mouse cm tu lah.

pun wireless mouse.
harge mura siket laa RM35 kalo tak silap.
kan kaler lbih krg ngn mouse kt atas tuh.
dah happy laa aku.

tak smpai sejam akak aku pkai dah punah bnde tuh.
dlm aty aku da mncarot jelaa yg mampu.
pastu aku dpt idea yg bernas.
pegi jmpe org tuh balik.
tp sial, resit hilang pulak.
dammit!

nasib aku umpama jatoh ditimpe tangge dan tangge cucuk mate.

td akak aku pkai mouse lme yg ade wire yg sangkut-2 tuh.
tgok-2 rosak jugak, satu wayar da putus.
aku taktau nk ckp ape lagi dah.





1 comment:

  1. untunglah org tu nyer mouse rosak,, mouse ak un rosak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...