walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Sunday 20 November 2011

Dead and gone

Assalamualaikum and selamat sejahtera rakyat Malaysia ;]
Cerite nie msti satu Malaysia dah tau kan?
aku je yg baru terhegeh-hegeh nk story kt sini.
tp lantak aku laa kan?
Malaysia menang bola lawan Myanmar :']


Malam td mmg malam yg sngt pnjang dan nuh emosi -.-
Ntahlaa nk start dri mne pn taktau.
Cehh, tp tetibe jea aku rse nk terus terang n luahkan ape yg da lme tersurat and tersirat dlm hati aku ;p
Cewaaah, bndenye aku da tau lme tp aku taktau bile mse yg ssuai aku nk lemparkan kemarahan aku kat dea --'
tp sakainye, aku pegi mrapu and meraban cm org meroyan pulak mlm td.
due-2 skali aku terus terang, akibatnye aku jd smkin keliru and smkin sakai :D
tp seriously knp aku jd camnie?
Argh, lantakla kan.
dah jd pun.
skali lagi nangis dengan Alyana .
Hahahah, lawak pulak bile ingat balik -.-


okayla, da lupe nk bebel ape.
ingt dah, Malaysia vs Indonesia nanti.
bye.




4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...