walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Wednesday 28 December 2011

Again and again

Tadi aku pergi Alamanda.
Tengok movie.
Btw, aku tak pakai baju kurung pun.
Aku pakai sweater ah, demam kod :\
*ce'ehnya
Muvie start pukul7 tapi ada la makhluk tuhan tu lambat sampai.
Nasib tiket dah beli awal2 lagi.
Kalau tak, memang aku masuk je tengok sorang.

Bila aku masuk, ceritanya dah start -.-
Aku tengok cerita suatu malam kubur berasap.
Serious lawak giloss~~
Memang aku tak larat nak gelak cam hantu.
Aku gelak macam kucing je.

Dah habis muvie, macam biasa aku memang suka roti boy.
Dah dapat roti boy aku balik.
Tamatlah cerita.
Gambar? Takde pun.
Sebab aku merajuk.
Ahh, takdelah.
Sebab masing2 tak bawak camera.
Melenggang je.
Tu je untuk kali ni. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...