walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Wednesday 28 December 2011

Again

Yesterday 
Lambat update sebab tak sihat *ce'ehnya

Okayy, ekceli aku ingat aku shopping barang sekolah sorang.
Sebab aina kata dia balik kampung.
Tapi dia balik rumah dah.
Tira and fhatin pun join sekali.

Okayy, tengok jela.
Lama tunggu kat ktm.
Delay >.<
Ahh, pendek jela cerita.
Nahh, tengok gambar.

Fhatin and Tira kat Bangi.
Tunggu train.

Okayy, Aina and Aku.
Kenapa aku pakai baju kurung?
Biarlah, aku suka.
Tak suka, terserah.
Time ni tengah carik bag exam aku.
Dorang tengah intai baju, aku duduk depan kedai tweet.

Nie aku dah penat cari kasut sekolah tak jumpa yang berkenan.
Memang berapi je dorang tengok aku.
Semua tengah bengkak tengok aku, tweet memanjang.
Tapi time ni aku dah beli bag exam, bag sekolah and sweater baru >.<
That why aku happy semacam.

Aina and Fhatin time makan.
Muka semua memang muka kebulur.

Bf baru aku bz pilih spect -.-
Hahah, takde maknanya.
Time ni aku tengah khusyuk tweet, tira snap senyap2.

Fhatin tengah release tension lah kunun nya .__.
Btw, plastic kat tepi tu semua aku punya.
Aku dah beli semua yang aku nak.
Dorang tak habeh lagi shopping.

Time ni memang penat.
Bila penat memang tak kisah duduk atas lantai.

Tira, aku tau kau dah semakin tinggi.
Berkat kalsium.


Okayy, tira memang suka snap pic aku senyap2.
Muka pun memang %$*& bila candid.
Barang aku kejap je dah beres semua beli.
Tapi dorang tengah gila beli baju murah-2.
Aku maleh dah nak pilih, penat.
So, macam biasa aku tweet depan kedai sorang2.

Btw, ni time kat Bandar Tasik Selatan.
Hampir sejam aku kat sana.
Dengan barang banyaknya -,-
Kami pun duduk atas lantai lagi.
Bahagianya.
Balik tu kiteorang nak naik train, tapi tak muat dah.
Bila train kedua tu datang memang sumbat jela.
Koc wanita penuh kalah sardin.
Aku naik koc biasa.
Tergugat imej berbaju kurung aku. Cehh
Tu je. bai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...