walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Tuesday 23 October 2012

Bila rasaku ini rasamu

Assalamualaikum. Hi semua :)
Title nya, Hahahah.
Tu sebenarnya tajuk lagu kerispatih.
Jangan nak marah sangat kan?

Selalu tak bila kita buat salah semua orang nampak je.
Bila orang buat salah takde pulak kena apa apa.
Alaa, faham tak ni?
Meh sini laa, aku explain.
Macam ni, contohnya lah kan.
Orang langgar lampu isyarat banyak kali takde pulak kena saman.
Sampai kat kita yang baru first time nak langgar lampu isyarat dandan kena saman.
Haa, dah faham kan.

Btw, aku pun selalu jugak kena macam tu.
Tapi bukan langgar traffic light laa.
Haa, aku tulis langgar traffic light kang ada pulak fikir yang ni

Bukan yang ni woi -.-
Dahdah, kembali topik.
Aku selalu kena time kat sekolah.
Hahaha, member belakang aku relax je tak bawa buku teks setiap hari.
Dandan haritu aku gatal taknak bawa jugak.
Yelah bag berat katanya.
Time tu jugak lah cikgu nampak aku tak bawa.
Yang member aku ni dah sejak azali tak bawa buku takde pulak dia nampak ye =,=

Hahahah, sejak dari tu aku pun mula lah sedar.
Takyah lah gatalgatal ikut orang buat jahat.
Kalau benda tu salah, tetap salah kan?
Maybe harini kita terlepas, tapi esok lusa ada lagi kan?
Kalau kat dunia kau terlepas, hukum akhirat still ada juga kan?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...