walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Tuesday 23 October 2012

Kerispatah

Assalamualaikum and hi semua :D
Title post kat atas tu kemain lagi kan? hehehe
Saja je.
Sebenarnya aku suka sangat dengan kerispatih ni.
Ntah kenapa ntah.
Tapi seriously lagu dia semua terbaik (Y)
Yang paling aku suka tapi bukan aku.
Try la dengar sini

Best kan?
Hahaha, mestilah best takkan wa nak tipu punya lah.
Tapi kan sejak Sammy Simorangkir keluar dari band tu serious dah tak best pulak.
Sammy tu bagi siapa yang taktau, dia lah vokalis Kerispatih.
Tapi sejak dia takde, dah transform jadi kerispatah -,-
Hehehe, taklah. *joke
Tapi Sammy punya lagu SADD tu pun best jugak kan?
Bagi yang taktau apa SADD tu, Sedang Apa Dan Dimana.
Lagu Sammy Simorangkir.
Nak dengar lagu SADD klik sini

Aku harap sangat Kerispatih bersatu balik.
Sebenarnya dah lama jugak dorang berpisah.
Aku je yang terhegeh hegeh sekarang baru nak story.
Tapi lantaklah kan.
Siapalah aku nak suruh dorang bersatu semula kan?
Yelah, kita taktau apa masalah dorang sebenarnya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...