walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Thursday 25 October 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum :D
Eh, tak baca ke title kat atas tu?
Heheheh, mesti korang semua tengah busy prepare masak rendang lah kuah kacang bagai kan?
Sama lah, tapi jari aku dah sakit tadi potong serai yang keras -,-
And now, aku tengah menulis blog dalam bilik yang amatlah bahang plus kipas dah kena angkut kat dapur.
Fuhhh, nak bawak charger lappy kat luar tapi malas pulak.
So, tanggunglah panasnya kan?

Hahaha, insyaAllah kalau dipanjangkan umur plus takde aral yang melintang, esok lepas sembahyang raya then pergi kubur kami semua gerak kampung kat Negeri Sembilan.
Kampung mana lagi kan?
Hohoho, rindu atok!


Wan pun rindu jugak, tapi wan dah meninggal masa 7ramadhan lepas.
Rasa macam baru je lagi.
Masa pantas berlalu, tanpa aku sedar dah 4orang yang aku kenal meninggalkan kita semua tahun ni.
Tapi semua dah takdir, so redha jelah :D

Eh, cer tengok ni.
Tapi ni pun bukan aku yang buat eh.
Aku rembat mana ntah.


Selamat Hari Raya Semua ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...