walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Monday 29 October 2012

Stronger

Assalamualaikum :D
Hahaha, jangan pulak ingat aku nak post lyric lagu stronger tu.
Eh, ni bukan pasal lagu tu eh.
Takde kena mengena.

Btw, raya tahun ni lebih bermakna bagi aku walaupun beberapa orang telah pergi tapi yang penting life must go on ;)
Pagi raya sembahyang kat masjid jenderam then raya rumah pakteh, mak uda then rumah jiran lama aku Cik Emma.
Hahaha, nostalgia.
Macam-2 cerita lah kan.
Dah settle tu, kami gerak kampung lah.

Dah, tutup cerita lah.
Bukan ada orang nak baca pun kan?
Kalau ada tu pun kebetulan.
Stronger?
Hahaha, sebenarnya kan kita lebih kuat dari apa yang kita rasakan.
Kita lebih berani dari apa yang kita bayangkan.
Cuma kita tak yakin je kan.
Sebab tu self confident ni penting.

Tapi sebenarnya aku pun tak sekuat mana tapi kuat jugaklah kan.
Hahaha, cuma korang je tak nampak.

Kadang-2 kita terpaksa kuat jugak bila keadaan memaksa.
Tapi seriously aku cakap, aku bukanlah 24/7 kuat.
Tengok time jugaklah.
Aku pun manusia jugak, ada lebih ada kurangnya.

Tapi yang penting kena ingat salah kita, jangan sibuk tengok salah orang je memanjang.
Aku pun dalam proses nak belajar buat macam tu.
Doakan lah aku berjaya jadi macam tu ;D

Lelaki dengan perempuan memang tak dapat dinafikan lelaki lebih stronger, kan?
Aku pun tak nafikan.
Menurut aku lah kan, lelaki pandai sorok masalah dia depan orang berbanding perempuan.
Tapi ada jugak perempuan yang pandai macam tu.


Orang selalu cakap hidup tak selalu indah.
Hahah, memang lah kan tak selalu indah?
Kalau hari-2 indah tu orang yang duduk tg rambutan tu kan.
Tu pun kadang-2 dorang pun stress jugak.
Dahtu, terima jelah apa yang jadi kat kita.
Kuat ke lembik ke apa ke.
Anggap jelah tu takdir.
Hahah, tapi kalau kita nak berubah kita boleh berubah.
Pokok pangkal hati masing-2 kan?
Tapi jangan berubah jadi teruk pulak.
Nanti katanya belajar dari blog enchanted ni.

Haa, dahdah.
Pukul berapa dah ni.
Tapi, trust me ramai lagi yang tak tidur lagi sebab tengok match Man U dengan Chelsea sekarang.
Hahaha, tapi aku tak kisah sebab aku YNWA.
Tapi aku tak die hard fan lah.
Just fan gitu-2 je.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...