walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Thursday 1 November 2012

Summer

Assalamualaikum and holla ;)
Bila sebut holla automatic aku teringat dora.
Alaaa, Dora the explorer tu.

Weeeee :3
Summer lah sangat kan?
Hahaha, bila sebut summer automatic aku terus nak nyanyi lagu the one that got away.
Kan mula-2 dia summer after high school when we first met.
Haaa, tu jelah aku nyanyi, kang hujan pulak.
Dah lah sekarang ni asyik hujan je.
Aku nak jogging pun payah.

Cuti ni takder pergi mana-2 so aku duduk rumah nak menternak lemak jelah.
Ingat nak buat kerja amal, tapi taktau kerja apa.
Yang penting kerja kat rumah seriously malas nak buat. Hahah
Kerja rumah taknak buat sibuk buat kerja amal ya.

Seriously, benda ni memang penting.
Lidah ni macam pedang.
Boleh menikam hati orang.
Kadang-2 bila orang cakap something yang buat sakit hati, aku tak sampai hati nak cakap kat orang tu yang lidah dia menyakitkan hati aku.

Eh, cakap pasal lidah teringat cerita apa ntah yang dia bernazar tapi tak tunaikan then lidah dia terkeluar panjang-2 tu.
Serious geli + takut.
Hahaha, tak boleh bayang kot kalau jadi kat depan mata.
Lagi teruk kalau jadi kat diri sendiri kan?
Doa lah harap semua benda tu tak jadi kat kita semua kan.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...