walkie talkie ;):
Be a girl with a mind, a bitch with an attitude, a lady with class ;D
Follow ZatyDeWyze on Twitter

Monday 22 October 2012

Im back

Assalamualaikum.
Hahaha, mesti orang yang datang blog ni pelik asal la header blog ni cun sangat.
Sebenarnya takder masa nak buat header + malas.
Ada la dua tiga orang member aku tanya asal dengan header aku?
Hahaha, aku letak header tu untuk sementara je.
Tapi aku tengok macam okay je.
Makin bertambah malas aku nak buat or cari header blog yang baru.
Eh, SPM dah dekat.
Kepada semua calon SPM di luar sana, try your best.
Siapa berusaha dia akan berjaya.
Eceh, man jadda wa jadda.
Hanya di tv al hijrah.
Segalanya bermula disini.


Sementelah aku duduk rumah je sepanjang masa,
macam biasalah perut aku pun sentiasa lah lapar.
Sesiapa nak belanja aku makan sangat dialu alukan.
Cuti dah dekat, mesti ramai yang nak kahwin kan.
Aku pun best, dapat makan free sepanjang minggu.
Tapi malam T__T



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...